ÇAMAŞIR ÇEKMECELERİ İÇİN SÜSLÜ SABUN

Bazen şu Google gözlüklerine cidden ihtiyacım olduğunu düşünüyorum. Ne kadar güzel olurdu, hem yapayım, hem anlatayım, hiç bir aşamayı atlamadan; sonra da kaydettiklerimi şuradan yayınlayayım. Benim gözüm, izleyenlerin de gözü olsun. Teknoloji muhteşem bişey!
 
Beyaz sabun kullanmak daha iyi tabii ki; çünkü peçete yapıştırılacak. Sabunun damgalı-yazılı yerini dikkatlice zımparalıyorum; düzleşince pürüzsüzleşmesi için şöyle bir sudan geçirip, kurutuyorum. Bu arada, peçetelerden istediğim motifi kesiyorum, katları ayırıyorum. Nemi artık kalmamış sabunun üzerine, motifi yerleştirip, onun üzerinden peçete tutkalını geçiyorum. Kuruyunca, su bazlı vernikle cilalıyorum ki azıcık parlasın.


Aşağıdakiler de , artan danteli ne yapacağım diye düşünürken bulunan çareler. Danteli sabuna hem yerleştirmeden önce, hem de yerleştirdikten sonra tutkalladım ki, bu daha ağır bir malzeme olduğu için iyice sabitlensin. Madalyon resimleri de, büyük ninemden kalanlar.. Yok şaka ! Boncukçudan aldım:)


Annem kalmış sabunları çekmecelere yerleştirirdi. Ben de azıcık süsledim işte. Mis gibi kokuyorlar. Bir arkadaşım da, banyosunda dekoratif amaçla kullanıyormuş benim verdiklerimi.. Aman işe yarasın da, boşa gitmesin:)))
 

3 yorum:

  1. Çok beğendim ben de yapmak istiyorum..

    YanıtlaSil
  2. Arzu Hanımcım, beğendiğinize sevindim; çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil